- 
        
Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
- Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
 - Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
 
 - 
        
Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
- Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
 - Czy certyfikat jest ważny?
 
 UWAGA ! W przypadku problemów z logowaniem do systemów bankowości internetowej prosimy o kontakt z Pomocą Techniczną - numery telefonów podane są w zakładce Kontakt w prawym górnym rogu strony głównej Banku.
- Dokumentacja użytkownika.
 -  
        
Informujemy, że w wypadku planowanych lub nieplanowanych przerw w działaniu systemów bankowości internetowej informacje na ten temat widnieć będą na stronie logowania, przed zalogowaniem do systemu bankowości internetowej.
 
Logowanie do systemu eCorpoNet
- Chroń swoje hasła!
 - Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
 - Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
 - Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
 - Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
 - Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony
 - Zanim autoryzujesz jakikolwiek przelew sprawdź poprawność rachunku odbiorcy
 - Więcej o bezpieczeństwie
 
Korzystanie z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, na co wyrazasz zgodę. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w Swoim urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies.