eCorpoNet - System Bankowości Korporacyjnej
  1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia

    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  2. Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)

    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?


  3. UWAGA !

    W przypadku problemów z logowaniem do systemów bankowości internetowej prosimy o kontakt z Pomocą Techniczną - numery telefonów podane są w zakładce Kontakt w prawym górnym rogu strony głównej Baku.


  4. Dokumentacja użytkownika.

  5. Informujemy, że w wypadku planowanych lub nieplanowanych przerw w działaniu systemów bankowości internetowej informacje na ten temat widnieć będą na stronie logowania, przed zalogowaniem do systemu bankowości internetowej.

Logowanie do systemu eCorpoNet

  1. Chroń swoje hasła!
  2. Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
  3. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
  4. Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
  5. Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
  6. Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony

  7. Zanim autoryzujesz jakikolwiek przelew sprawdź poprawność rachunku odbiorcy

  8. Więcej o bezpieczeństwie


  9. UWAGA !


    Korzystanie z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, na co wyrazasz zgodę. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w Swoim urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies.

KOMUNIKAT


!!! Nowy formularz wpłaty na rzecz organu celnego !!!.


Uruchomienie BiznesNet w Google Chrome

Przeglądarka Chrome nie obsługuje standartu NPAPI zatem w tej przeglądarce można korzystać z eCorpoNet jedynie poprzez opcję "osobna aplikacja". Aby korzystać z eCorpoNet w oknie przeglądarki zalecamy wybór innej przeglądarki internetowej.


UWAGA


Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce w trosce o bezpieczeństwo swoich klientów pragnie zwrócić uwagę na komunikat wydany przez Związek Banków Polskich, w którym ostrzega przed nowym rodzajem ataku na klientów korzystających z bankowości elektronicznej. Atak przeprowadzany jest z wykorzystaniem trojana Banatrix i polega na przeszukiwaniu pamięci procesów przeglądarek internetowych: Chrome, Internet Explorer, Firefox, oraz Opera w celu znalezienia ciągu liczb, który odpowiada numerowi rachunku bankowego , a następnie zamianie na inny numer rachunku podstawiony przez przestępców. W efekcie, na strona internetowych banków może dojść do zamiany numerów polskich rachunków bankowych. Osoba, która nie zauważy tej zmiany może przelać środki na inny rachunek bankowy wykorzystywany przez hakerów.


Małopolski Bank Spółdzielczy zwraca szczególną uwagę aby:

-dokładnie sprawdzać czy numer rachunku, na który wysyłamy pieniądze zgadaza się z tym, który użytkownik chciał wpisać,

-uważnie czytać SMS-y z kodem przed potwierdzeniem operacji, aby upewnić się, że dotyczy on właściwej operacji,

-odpowiednio zabezpieczyć komputer bądź inne urządzenie wykorzystywane w bankowości elektronicznej m.in. przez regularne pobieranie i instalowanie aktualizacji oraz skanowanie wiarygodnym programem antywirusowym,

-zgłaszać przypadki podmiany rachunku podczas rozmowy z Pomocą techniczną systemu.


Szczegóły działania wirusa opisane zostały na stronie :https://www.cert.pl/news/8999